czwartek, 21 stycznia 2021

DZIEŃ BABCI I DZIADKA






Babciu kochana dziś święto Twoje, dlatego właśnie przed Tobą stoję.
Chcę Tobie życzyć samych radości, niech zawsze miłość w Twym sercu gości.
Miej zdrowia dużo, uśmiechu wiele, bądź przy mnie zawsze, nawet w niedzielę,
Bo kiedy jesteś jest mi wesoło, bo z Tobą zawsze fajnie jest.

Dzień babci i dziadka

Czy wiesz moja Babciu kochana,
Że w myślach moich jesteś od rana?
Gdy sen z moich oczu zmywałam,
O życzeniach dla Ciebie myślałam.
Szukałam dla Ciebie czegoś cennego,
Aż w końcu znalazłam coś bardzo drogiego.
Płomień miłości Ci ofiaruję,
Bo tego ludziom ciągle brakuje.
Chcę abyś wiecznie szczęśliwa była,
I sto wiosenek w zdrowiu przeżyła.


Kochany Dziadku – zacznę zwyczajnie,
że z Tobą w domu jest fajnie:
i w deszczu, i w słotę, w smutku, i w radości,
wspierasz i uczysz mnie życia w miłości.
Dzisiaj za wszystko chcę Ci dziękować,
i skromny bukiecik kwiatów darować.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz